Olen kärsinyt niin massiivisesta raskauspahoinvoinnista, että luulen lihaksieni surkastuneen liikkumattomuuteni takia. Syy liikkumattomuuteen on sen aiheuttama pahoinvointi. Minulla olisi vaikka kuinka monta oksennustarinaa kerrottavanani, harva niitä oikeastaan haluaa kuunnella. Harmi sinäänsä, kun mulla ei sitten ois oikein muita  kuulumisia. Täytyy olla vain hiljaa sitten seurassa, niin kauan kun tämä vaihe kestää.  No, tänään oli ihan ok päivä, joten päätin katsella hieman lukion matskuja. Olen nyt 4 viikon lomalla, mutta koulusta on laitettu meille sen tuhannen tehtävää ja vielä jotain täyttä liipalaapaa...Plaaaaa....Niistä ei opi mitään, mutta pakko niitä on tehdä, koska muuten ei valmistu. Siis keksisin sille ajalle niin paljon parempaa käyttöä.

Tein siis aikoinaan tämän oppimistyylitestin. No arvelin sitten kokeilla, että jos luen itse kemiaa nauhalle, niin miten sitä opin. Vuodepotskulle, joka olin nii asia toi päivään todella kivan vaihtelun. Ja kyllähän siinä oppi. Huomaan joskus lukiessani jotain ajatuksen lähtevän harhailemaan ja sitten joutuu kertailemaan asiaa. Nyt kun ajatus lähti harhailemaan, niin sain kiinni siitä sitten kuuntelukerralla. Ai että on kiva, kun on monta tyyliä millä oppia.

Laitoin kyselyä lukiollekin, että mikä on heidän etälukiotyylinsä. No kukaan ei sieltä vastannut minulle. Syytä voi vain spekuloida. Mietin nyt vain tässä, kun olen todella kova syyllistämään itseäni, että jos lusmuilen tän kevään aikana niin menetänkö kaiken oppimisen mitä olen tähän mennessä opiskellut. Ja sitten olen ihan surkea köpö kun menen oikeille oppitunneille. Niiiiiin. No en nyt oikein tiedä, onko tämä aivan realistisesti ajattelua. Harva se kuitenkaan on alkanut ennen lukiota opiskelemaan materiaalia. Eli voidaan siis loogisesti ajatella, että ilman näitä yrityksiäniki voisin menestyä opinnoissa. Aika näyttää.